pühapäev, 29. detsember 2013

Jõulud

Tere!!!

Ilusaid jõule teile, armsad eestlased :)!!!

Ma vabandan jälle, et blogipostituste vahele väga pikk vahe jääb.

Esimesed jõulud ilma pereta on praeguseks veedetud. Asi polnud pooltki nii hull, kui alguses kartsin. Perega oli kontakt jõululaupäeval 0 ning ma arvan, et see päästis mu päeva väga suures osas. Muidu oleks ilmselt tulnud koduigatsus ja sada muud häda..

Jõululaupäev iseenesest oli väga armas. Hommikul sõime kõik koos ja siis kaunistasime kodu. Ilm oli superilus ja kõikidel oli kuidagi eriliselt hea tuju. Lõuna ajal tulid peretuttavad ja sugulased meie juurde, siis kokkasime kõik koos (neil on traditsiooniks jõululaupäeval alati kõik koos kokata, et see kohustus ei jääks ainult ühe pere kanda). Nad lepivad iga aasta kokku, missugune söök see aasta jõuludel on, mis tähendab seda, et väga jõululik see toit ei olnud, aga spetsiaalselt minu pärast tegi 1mees verivorsti:D. Õhkkond oli väga mõnus ja pärast sai veel pikalt kõik koos istutud.

Peale jõululaupäeva 2järgnevat päeva olid ka pühad, see tähendab, et kõik poed olid kinni ja inimesed lihtsalt nautisid mitte-midagi-tegemist.

Saan tänada oma hostpere selle eest, et ma koduigatsust nii harva tundnud olen, sest kui nendega oleks midagi halvasti või kui midagi ei klapiks siis ilmselt tuleks koduigatsus kohe..



Minu selle aasta ''jõulupuu''. Kuna nad kunagi kuuske tuppa ei too, siis maalisime sellel aastal ühe pildi ja peale riputasime dekoratsioonid. 

Viin on jõulude ajal supersuperilus, linnas on väga palju jõuluturge ja iga jõuluturg näeb välja väga omamoodi(osad suuremad, osad väiksemad, osad  toimuvad väikestel tänavatel, osad suurtel platsidel). Jõulude ajal on inimeste meelispaik üksteisega kokku saada mingil jõuluturul, seetõttu käisin ka mina igal jõuluturul vähemalt 1korra...

Kõige kuulsam jõuluturg on Raekoja ees








Vahepeal käisin Imagine Dragonsi kontserdil. Väga-väga lahe oli. Üks väheseid bände, kes laivis paremad on, kui raadiost või kuskilt mujalt kuulates. 



Kuna siin on päeval 10+ kraadi ja viimasel ajal päris tihti päikeseline, siis käisime ühel päeval õega jooksmas. Meie ''kodupark'' on Schönbrunni park: 


Hetkel on lumega Austrias üsna halb seis, aga loodan, et lähiajal läheb veidi külmemaks, et saaks selle suusatripi ära teha... Loodan, et teil on seal veidi ''talvisem'' ilm, sest talvetunne on siin küll väga nullilähedane..


                                        Ma soovin teile kõikidele imeilusat uut aastat :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar