teisipäev, 24. juuni 2014

viimased 48tundi

Tehtud!!!

Hetkeseis on selline: olen väga vihane iseenda peale, et suutsin koik asjad jälle viimasele minutile jätta. Koik kingid on ostmata, asjad pakkimata, koikide inimestega on hüvasti jätmata. Ja täpselt 48 tunni pärast soidan ma juba vaikselt Eesti poole (enne seda olen veel 5päeva Berliinis).

Ma arvan, et minult on viimase nädala jooksul küsitud umbes 100000 korda- kas sa roomustad juba Eesti üle? Vot seda küsimust ma küsin endaltki ja konkreetset vastust ei oska ma siiamaani anda. Muidugi olen ma roomus, et näen oma pere, sopru, sugulasi ja ma saan oma päris kodus jälle olla. Samas on niinii raske jätta maha seda koike, mis selle aastaga siia tekkinud on. Mu teine pere, sobrad, mu teine päris enda kodu. Eestist lahkudes teadsin ma kohe, et pole motet nii väga kurb olla, sest aasta pärast tulen ma täpselt samamoodi siia tagasi ja ma teadsin kohe, et pere ja oiged sobrad jäävad niikuinii mind ootama. Aga Austria kohta ei saa ma öelda, et ma aasta pärast siia tagasi tulen. Muidugi ma tulen millalgi veel Viini, aga seda päris Austria elu sain ma ainult see aasta elada. Emotsioonid on täiesti segamini ja ma ei saa enam ise ka aru, mida ma tunnen. + hüvastijätmine on minu jaoks üks raskemaid asju maailmas. Kuidas ma ütlen koikidele nii armsaks saanud inimestele lihtsalt headaega?? See on ju voimatu. Ja ma ei saa garanteerida, et nad 10aasta pärast ikka veel minu jaoks siin on. See ongi koige raskem-teadmine, et voibolla näen ma neid inimesi nüüd viimast korda oma elus. Ma arvan, et viimane päev Austrias tuleb mu elu 1 siiani koige kurvemaid päevi. Kuigi samas olen ma niinii onnelik, et ma üleüldse selle aasta vorra rikkam olen. Kuidas ma saan öelda oma Austria perele, kui tänulik ma neile selle aasta eest olen? Ma arvan, et seda ei saaks isegi 30lehekülje peale sonadesse panna. Ma olen lihtsalt üleni onnelik selle aasta üle. Ja ma ütlen koikidele- kellel vähegi voimalust on aasta kuskil mujal elada ja uute kogemuste vorra rikkamaks saada, siis ma soovitan seda kindlasti teha. Eelkoige oppisin ma selle aasta jooksul iseennast tundma ja alles nüüd sain aru, mida ma tegelikult elust tahan ja kuidas selleni jouda.


1aasta välismaal on elatud, aga koju on ka vaja ju millalgi minna aka tagasi Eestisse jouan ma 2.juulil kell 20.00.

Olge tublid, kallidpaid!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar