teisipäev, 22. aprill 2014

Keeeevaaaaddd

Heeelllooouuu, 

kevad on hetkel täies hiilguses. 20kraadi sooja, päike paistab, kõik on roheline, ja mis peamine- inimesed mu ümber on niiiiiiii toredad. Tahaks sõnaotsesesmõttes rõõmust lakke hüpata. “I've got nothing to do today but smile.” 

Jõudsime just Itaaliast tagasi Viini, supersuperlahe reis, aga kodus on ikka kõige parem. 

Alustasime oma reisiga Ljubljanas, uskumatult ilus linn, veetsime ühe päeva seal ja edasi sõitsime Itaaliasse, kus meil oli Trieste lähedal üüritud 5ks päevaks korter. Ma nägin üle 7kuu merd!!! + meie korter oli täpselt mere ääres. Austria on küll imeilus riik, aga kui oled 18aastat elanud riigis, mida ümbritseb meri, siis jääd seda igatsema küll. Need igaõhtused päikeseloojangud Triestes, w o w. Seal sai ka selle aasta esimene ujumine tehtud. 
Edasi sõitsime Veneetsiasse, kus meil oli täpselt linna keskel samamoodi korter üüritud. Olen väga palju ilusaid linnu näinud, aga no mis asi see Veneetsia on, 12 punkti kümnest. 3päeva veetsime seal. Peale seda sõitsime tagasi Austriasse ja ühe öö veetsime veel Kärntenis. Reis oli supersupertore. Kuna nädala sees on kõikidel käed-jalad tööd teis ja kõik tegelevad enda asjadega, jääb vähem aega suhtlemiseks, aga see reis kompenseeris selle. 

Praeguse seisuga on täpselt 65 päeva alles jäänud. Selline tunne on, nagu oleks eile 23.august olnud, kui ma siia sõitsin. Mäletan veel ülitäpselt, kuidas ma paanitsesin lennujaamas, sest ei teadnud, mida oma hostperele öelda, kui ma neid näen. Praeguseks on neist saanud minu teine pere.

Peaaegu kõik nädalavahetused on praeguseks planeeritud ja niinii palju on vaja veel korda saata. Olen nii rõõmus selle üle, et ma kõiki kohe jälle näha saan, aga samas ei taha mõeldagi selle peale, et kõik selle siin selja taha pean jätma. Oleks vaja mingit kuldset keskteed. 

Pilte on küll miljoneid mida siia üles panna, aga kahjuks on need veel arvutisse tõmbamata, kui kellelgi huvi on, võite endast märku anda ja ma saan need pildid kuskile üles panna või saata :)



Ilusat kevadet teile kõikidele :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar