pühapäev, 1. september 2013

Love my life

Hetkeseisuga olen olnud siin 9päeva. Tundub nagu oleks olnud siin terve elu.


Selle aja jooksul olen teinud põhimõtteliselt kõike. Olen tutvunud paljude uute inimestega, olen käinud Doonaus ujumas, olen käinud esimesel ''peol'', olen nutnud, olen naernud, olen kogenud kõikvõimalikke emotsioone(äärmiselt negatiivsetest äärmiselt positiivseteni), olen käinud igasugustes kohtades, millest ma ilmselt veel räägin siin postituses.

Perega on kõik väga hästi, iga päevaga tunnen ennast aina kodusemalt. Üks asi, mida ma väga Karupere juures igatsen on see, et koguaeg toimus mingi action. Muidugi igatsen neid niisama ka.

Kõige levinumad tervitusviisid on käesurumine, põsemusid ja kallistamine. Käesurumine on suhteliselt ametlik, põsemusi võid teha inimesele, keda sa esimest korda näed ja selles pole midagi imelikku(minu jaoks väga imelik muidugi), aga kallistatakse inimest, kes on vägaväga lähedane.

Pooltel inimestel, kellega ma tutvunud olen, pole õrna aimugi kus Eesti asub ja pooled ei tea, et selline keel nagu eesti keel eksisteerib. Üks esimesi küsimusi, mida minult küsitakse on see, et mis keelkonnas eesti keel on, minu jaoks jääb see arusaamatuks, miks see kõikide jaoks nii huvitav on. Veel küsitakse suht tihti, et kuidas on võimalik eesti keelt üldse selgeks saada, kui seal on 14 käänet. Makes sense, sest see ju pole mu emakeel...

Pool aega räägin inglise keeles  ja pool aega saksa keeles. Väga harva tuleb neid hetki ette, kui ma eesti keeles rääkima hakkan. Väga meeldib, et kõik kohe aitavad, kui ma midagi saksa keeles öelda ei oska. Kiidetakse suhteliselt tihti, sest ma pidavat kiirelt arenema. Jessss

Paljud on arvanud, et ma tulen Itaaliast v Hispaaniast. Ei oska öelda, miks

Hindadest nii palju, et võrreldes Eesti omadega tuleb kõike kahekordistada. Siinkohal tahaks tänada oma vanemaid, kes mul kogu selle lõbu kinni maksavad. Vielen Dank

Söön siin vägaväga tervislikult. Selle aja jooksul olen 1korra liha söönud ja kusjuures üldse ei tunne puudust. +positiivne on see, et selle ajaga olen võtnud kaalust alla(tüdrukute jaoks on see äärmiselt hea uudis) :D

Viinis orienteerumisel olen juba päris hea, saan täitsa üksi hakkama, kui vaja. Good for me.

Kõik inimesed, kellega ma olen tutvunud on vägaaa toredad ja avatud ja sõbralikud ja abivalmid jnejne. Jääkski siia häid omadusi loetlema. Tänavapilti vaadates tunduvad kõik inimesed väga puhtad(oluline minu jaoks :D) + ma armastan Viini iga päevaga aina rohkem.

Homme on esimene koolipäev, osasid klassikaaslaseid ma juba tunnen. Ma hakkan käima koolis, kus pole koolivormi!!!! See on minu jaoks midagi uut, sest ma olen 10aastat käinud koolis, kus on koolivorm. Ei kujuta ette, millised mu hommikud välja hakkavad nägema. Ilmselt suur paanika.

Hostema ütles, et neil on minuga väga vedanud. Armas hetk.

Ma poleks pooltel teemadel kirjutanud, aga mul tuleb päeva jooksul igalepoole niii palju erinevaid küsimusi ja ma üritan siin nendele kõikidele vastata. Ja andke andeks, kui liiga pikaks/lühikeseks/igavaks/mõttetuks mõni postitus jääb, pole väga kirjanikutüüpi inimene :D

Minu rõduuu

Tegu on Viiniga


Käisime Doonaus ujumas(austerlaste jaoks oli vesi väga külm, aga kuna ma olen karastunud põhjamaalane siis minu jaoks oli täitsa ok).

Käisime vesirattaga sõitmas (hiljem ajas 1paat meid taga, kus peal oli 5meest ja ma ei kujuta ette mida nad meist tahtsid, aga kogemus omaette).

1päev käisime loomaaias. Siin on minu lemmikud 

Kästi endast ka 1pilt lisada, thats all i got, sorri.

Iga päev juhtub midagi uut ja vägaväga raske on kõike üles kirjutada.

+edaspidi hakkan kindlasti rohkem pilte panema, praegu on kõik lihtsalt nii kiirelt läinud ja pole väga tähelepanu pööranud pildistamisele.

Missing you all like crazyyy + ilusat kooli algust teile kõigile :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar